everythin' i do, it's all for you

God kväll! Har just kollat på Svärdet och spiran, sjukt bra tycker jag att det är! Nu ska jag strax göra lite fika och sen läsa klart det sista. Men! Dagens utmaning (:D); Mina syskon. Jag har faktiskt två systrar, även om jag bara anser att den ena tillhör familjen. En heter Marischa och är min pappas dotter, tror att jag har träffat henne två gånger eller så, så henne kan vi strunta i. Vet inte ens hur gammal hon är! Men min andra syster heter Vickie. Hon är fyra år äldre än mig, och som jag skrev tidigare har hon ADHD -DAMP, men det är inget som gör henne dum. Hon är den typen som tror på dig när du säger 'jag är en bra människa', för hon kan aldrig tro ont om en människa förrän det verkligen finns en anledning. En snällare och mer omtänksam människa får man leta länge efter. Jag och Vickie bråkade otroligt mycket när vi var mindre, men sen efter att jag flyttade hemifrån fick vi en mycket bättre kontakt, och den har stärkts med åren. Hon är en stark människa, oavsett vad människor har kastat i huvudet på henne har hon alltid rest sig upp igen, sagt ifrån och gott vidare. Jag beundrar  henne enormt mycket, hon bär så mycket ilska, frustration, besvikelse på sina axlar men ändå så är hon alltid lika snäll och hjälpsam. Min syster är den bästa som finns, och jag hoppas att hon någon dag kommer finna den lycka som hon förtjänar.


Kommentarer
Postat av: Mammsen

Älskar er!

puss, puss, puss

2011-01-14 @ 08:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0