free with my word, free as a bird i will fly

Godmorgon! Så knäppt det blev igår, för jag fick värsta huvudvärken så där pang på en gång. Så typ halv nio gick jag och la mig, sen halv elva hade Fredrik varit och köpt alvedon och halstabletter och lite sånt. Så då gick det över efter en stund, tack och lov. Men det resulterade i att jag missade Top Model igår ju. >: Ska kika på det nu istället, göra frukost och kaffe. Sen ska jag göra mig klar att åka till skolan! Men innan det ska jag ner och kolla på, kanske köpa, nytt piercingsmycke. Mina lärare säger att om det liksom är "en liten" piercing brukar det inte vara nåt problem att jobba, så jag ska kika efter en mindre. Blir najs det!

Och IDAG är det ju tisdag, så idag får jag önska er en trevlig tisdag ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0