i feel like our world's been infected, and somehow you left me neglected

Godkväll! Riktigt slö är jag idag, har typ bara suttit i soffan och degat. Känner att jag vill ha lite luft, men jag är fasiken för lat för att gå ut ;D Haha. Oh well, ska läsa snart en stund innan sängen. Kom inte så jättelång förut eftersom att jag somnade, men boken verkar ganska bra. Lättläst tyckte jag. Den här kursen blir bara bättre och bättre!



Tänkte jag skulle avsluta dagen med dagens utmaning; Den här månaden. Vilken tråkig utmaning! xD Jamen vad är det för månad? Januari, va? Hm, har faktiskt varit en bra start på 2011. Spenderade ju nyår i Arbrå hos Fredriks föräldrar och det var jättetrevligt, trivs verkligen där. Ladda upp inför sista jobbveckan, sen pluggade jag ju som en dåre inför tentan och det hade jag inte alls behövt xD Men, då kan jag ju det i alla fall. Sen har jag bara varit hemma och gjort ingenting och läst i böckerna, just ja startade ju ny kurs också. Är ledig nu igen fram tills onsdag, och i helgen så kommer Jocke upp! Det ska bli riktigt kul, var alldeles för länge sen sist. Så då blir det mycket ta-igen-prat, en massa skratt och dåliga skämt xD Haha, ja Jocke har jag definitivt saknat så det blir ett bra avslut på första månaden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0