i saw it in the strength of you

Godmorgon! Vilken knäpp morgon det blev, vi skulle ju ha varit på veterinären halv åtta, men pga av att bilen inte startade för att batteriet var urladdat så kom vi inte iväg förräns nio, och Mitzi vägrade ju självklart att hoppa in i buren så fick jag leta fram kopplet och hålla på men tillslut så! Kändes så bra att lämna henne där, faktiskt. Eller alltså det är jättejobbigt att lämna bort henne, men det kändes tryggt där. Lugnt och stilla och de som jobbade där verkade tycka jättemycket om djur. Inte bara "ååh jamen jag älskar djur" utan det märktes att det är deras grejj liksom, så det kändes bra. Plus att på alla papper vi har fått står det dessutom Mitzi Andersson, hur coolt är inte det då xD Och redan vid ett kan vi nog åka och hämta henne, så ska jag ta hand om henne sen. Lilla pluppen!

Nu ska jag dricka kaffe och kolla på tv i alla fall, försöka få tiden att gå så snabbt som möjligt. Hörs lite senare!


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Haha, i mina kissars papper står det Anna Molly Lingvall, Bo Lillen Lingvall, Bo Vincent Lingvall och Bo Milton Lingvall med :P Klart dom ska ha efternamn lixom ;)

2011-01-27 @ 10:01:12
Postat av: Emily

Haha vad gulligt x'D

2011-01-27 @ 10:08:14
Postat av: Mammsen

:D

2011-01-27 @ 11:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0