i signed a contract with the devil

Hallå! Nu har jag just kommit hem igen efter en lång (känns det som) dag i skolan, men det var väldigt intressant! Vi hade seminarium kring boken Socialpolitiska klassiker. Fick lite frågor och så, jag tyckte att det var väldigt givande faktiskt. Och innan dess var jag och kollade på nytt smycke, men det jag ville ha fanns inte inne så det kommer nästa vecka. Blir bra det!

Nu ska jag betala räkningar, tack och lov att jag har jobbat för det kom en jättedyr räkning från ingenstans typ. Plus att vi ska sterilisera Mitzi på torsdag (jag får inte vara med på operationen!! >':), så ja. Hur lycklig man är med mycket pengar kan disskuteras, men hur lycklig man är utan och man också filosofera kring.

Hörs lite senare anyways!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0