it's like you're a leech sucking the life from me

Hejhej! Plugget har gått frammåt, är fortfarande på samma kapitel, men det är ju så lååångt :O Snart klar dock, har börjat sålla bort jättemycket som jag känner är spill med tid och energi. Men det värsta är om det faktiskt kommer på tentan.. Tur att jag kan ha boken bredvid mig! Dennis kom förbi en sväng med, var längesen. Trevligt trevligt (: Även att en Ellos katalog ramlade ner i brevinkastet.. hittade kläder jag vill ha för 1800 :O Får nog skippa en del grejjer tror jag.. men när jag får pengar ska jag beställa lite nya kläder. Var länge sen nu <:

Har skickat iväg Fredrik (och Dennis) på Ica nu, ikväll blir det pizza till middag, höhö. Goott! Har även ringt till Stenhamre, och de skulle skicka mina papper senast onsdag, så har jag dem inte måndag nästa vecka blir jag tokig! Muppskola. Måste även komma ihåg ikväll (efter Top Model) att jag ska beställe skolböcker... xD

Jaja, ska även försöka hitta usb kabel till telefonen, så det blir lite bilder i bloggen. Sjukt tråkigt med bara text hela tiden xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0