it's not that i'm needy, just need you to see me

Hejhej! Nu är jag hemma igen, har hunnit plocka undan disken och lite sånt också. Filmen var faktiskt riktigt bra! Jag tyckte den påminnde lite om Moulin Rouge, men med lite nytänk; ganska klichig med en otroligt talangfull tjej lessnar på att jobba på en lokal bar in the middle of nowhere , säger upp sig och sticker till L.A. Där upptäcker hon baren (eller vad man ska kalla det) som heter Burlesque, och så fort hon kommer dit vet hon att det är hennes dröm att dansa där. Självklart är det lite pojkbekymmer inblandat, men det är överlag en ganska bra film tycker jag. Christina bevisar ju i alla fall att hon är en artist och inte bara en sångerska!

Nu ska jag ta det lite lugnt och göra typ inget en stund, och sen ska jag städa undan lite tills Fredrik kommer hem, och då har han Jocke med sig!! :'D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0