my pain's not ashamed to repeat itself

Godmorgon! Har sovit alldeles för länge idag, inte okej. Var sjukt trött igår när jag tittade på Eclipse, och sen höll jag på och somna men det gick bara inte. Så då kollade jag på Gossip girl. Men det är definitivt inte bra för mig att vara hemma så här mycket, allting blir upp och ner. Det kommer bli jobbigt när Fredrik åker ut på turnén nu om några dagar; att jag inte kan åka iväg och jobba så jag måste vara hemma när vi är ledig. Menmen, då kan jag ju i alla fall inte ursäkta mig med att jag har haft för lite tid om det skiter sig med något skolarbete ;D Haha. Men nu ska jag i alla fall gå och äta frukost, dricka lite coffee och sen ska jag sätta mig tillrätta i soffan och läsa! Ha en bra måndag!


Kommentarer
Postat av: Mammsen

:D

Ha en skön dag!

2011-01-31 @ 13:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0