my weakness is that i care too much

Hallå! Jag har lyckats bygga någon form av plattform där jag kan sitta och titta på film på datorn, men samtidigt har jag koll på katterna, hurra :D Mitzi börjar vakna till lite nu i alla fall, sakta men säkert. Hon äter lite nu, så det är bra. Och lite lite, pyttelite, stadigare på benen så nu ramlar hon inte så fort hon vill sitta upp. Blir kalas det här! Däremot så fick vi med någon mat som ska vara bra efter kastrering, men det står att den är för hanar, och det var jättestora bitar som Mitzi inte kan äta så jag skippar den. Tror inte att det är något fel på maten de brukar få så. Jaja. Jag kollar i alla fall på New Moon, vet inte riktigt vad jag ska göra. Ikväll ska jag kolla på Svensk Maffia, ny serie på fyran. Verkar bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0