over and over, put it on replay til you're insane

Godmorgon! Idag är Emily väldigt trött, blev jättesent igår. Fredrik kom strax efter tio, sen kollade vi på Svärdet och spiran (sjuukt bra!) och sen skulle vi sova vid tolv. Så typ sex timmar har jag sovit. Buuh! Men det är ju tack och lov helg sen, ska sova hur mycket som hellst i helgen. Höhö. Får se om jag kanske ska fika med Caisa idag när jag slutat, var meningen att vi skulle fika på lördag men jag kommer inte hinna det >: Måste verkligen plugga. Mitt tidschema sprack dels för att de två första kapitlen var så utanför min kunskap och dels för att det ringde så mycket i måndags. Så jag ska försöka hinna med kanske 15 kapitel i helgen.. Men hur som, jag hoppas att vi hinner fika idag istället! (:

Ha en bra fredag!

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Jag är också så j.... trött, och så har jag ont i hela kroppen. Förbaskade mensvärk. Men, men. Det är FREDAG!!!!!! WIIIII - Imorn ska jag ha sovmorgon!

2011-01-07 @ 08:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0