there is love, burning to find you, will you wait for me?

Hejhej! Nu är jag hemma igen sen en stund tillbaka, har matat mammas katt och handlat lite med pappa. Jävlar vilken dag. Nu är det tack och lov slut, så jag kan andas lite :P Helt galet med samtal. Aja, första måndagen efter mellandagsrean och många borta. Vad kan man förvänta sig? Jag ska plugga hela kvällen, sen avsluta med en varm dusch och tvätta håret i mitt favorit schampoo; Sunsilk Plumped up Volume från deras nya kollektion. Så bra med mitt hår! (: Men innan jag sätter mig med skolarbetet tänkte jag skriva om min första kärlek som är dagens utmaning.

Min första kärlek, ja menas det när jag var sju och blev kär i en kille i min klass, eller mitt första 'riktiga' förhållande? Jag tar senaste, det är väl nästan lite roligare, va? (; Det var när jag började sjuan (oj vad längesen känns det som) och en ny termin i tennisen började, då slogs min mini grupp ihop med en jättestor grupp och där fanns även Robin som han hette, det visade sig även att han började i min parallelklass. Han hette Robin. Han var jättegullig och jag hade jätteroligt tillsammans med honom. Vi brukade vara hemma hos mig och typ prata och lyssna på musik nästan hela eftermiddagarna. Vi var tillsammans ungefär ett halvår eller så, sen slutade det i katastrof. Men jag minns när jag alldeles nykär i honom (och det minns nog Erika med xD) haha, det stod Robin överallt på mina papper och jag blev knallröd varje gång jag såg honom. Typiskt tjejigt liksom. Menmen, det höll inte så länge och tyvärr har jag mest jobbiga minnen från det även om vi har pratat igenom mycket såhär flera år senare vilket är skönt. Så så var det med det! (:


Kommentarer
Postat av: Erika

Hah, ja det minns jag. :D

2011-01-03 @ 22:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0