try not to write another disappointing letter to integrity

Hallå! Hemma igen efter kursintroduktion på Sociologi A; Välfärdsstatens förutsättningar. Ska bli intressant, verkar som om han vi ska ha det med är ganska förnuftig, så det ska bli spännande! Kan säkert bli lite långtråkiga föreläsningar, men ämnet är ju intressant i alla fall. Och kul var det att träffa Karima och Jannica idag, Emmeli och Sofia var borta idag av olika anledningar. Så jag längtar till att träffa dem sen med!

Fick förresten papper idag från Stenhamre, men jag fick bara betygen. De papper jag sa att jag INTE skulle ha. Så imorgon innan jag går till skolan ska jag ringa och skälla på allvar- puckon. Jaja, hörs väl senare!


Kommentarer
Postat av: Mammsen

Helt rätt Sessan,

Ring och skäll för det var inte det ni sa de skulle skicka

2011-01-17 @ 16:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0