you know that you're my reason, in life

Hallå! Har gjort tentan nu och jag fick ett B :D Hurra vad bra det känns! 5 fel hade jag, men det kan jag leva med ;D Så nu är ju frågan, vad ska jag göra? Nu är jag friiii från plugg (fram tills på måndag!) men har ingen aning om vad jag ska göra... Hm! Slöa lite, städa, gosa med katterna och sånt? Låter väl nästan ganska bra. Ikväll kommer kanske Caisa på besök och i så fall blir det lite cider till oss och någon bra film (: Men nu då.. dricka kaffe och göra ingenting :D


Kommentarer
Postat av: Mammsen

GRATTIS sessan!

Fasiken vad duktig du är!!!!!

Härligt härligt!

Jag ringer dig när jag kommer hem.

Puss, puss!

2011-01-14 @ 13:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0