you're like a drug that i can't stop taking, i want more and i can't stop craving

Hallå!.. Spelar fortfarande, det är roligt :D Hade velat kolla på film eller så, meen det går inget bra på tv:n ikväll. Så spela it its! Och Fredrik gjorde äppelpaj åt mig :D Muums.



Tänkte ta dagens utmaning, som jag somnade ifrån igår. Dock så tänker jag byta om på dagarna för egentligen är det vad som finns i min handväska, men i princip allt det ligger i Ljusdal! Även mitt smink >: >: >: Hade ju tänkt åka tillbaka i söndags, så därför lämnade jag så mkt som möjligt där.. Så istället blir det Den här veckan. Haha, ja jag har bara pluggat. Ätit för lite, som det alltid blir när jag bara sitter hemma. Kollat på film igår, och Gossip girl. Det är typ vad jag har gjort :D Okej, jag har beställt skolböcker, gjort tentan, fixat med katternas försäkring.. pluggat ;D Inte varit ut eller nåt vettigt. Så bra vecka xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0