you're such a pretty melody, i'm just another tattooed tragedy

Hallå! Nu har jag just blivit klar med att färga håret, tog en stund. Först blonderade jag med L1++ och håret blev jätteljust, ungefär som när jag i vanliga fall har blonderat tre gånger. Så det var positivt! Sen färgade jag med den andra, dock så är min utväxt så ljust så det blev inte så jättestor skillnad där, så en färgning till om någon vecka. Så blir det nog bra! (:


Sen dagens utmaning; Mina drömmar. Hmm, jag har ju egentligen jättemånga drömmar, ni vet om det "perfekta bröllopet", att få fina bebisar, köpa ett litet hus, och sånt där allmänt. Så det känns lite onödigt att prata om. Nej, det jag drömmer är mest om att få fortsätta må som jag gör idag, oavsett om det krävs medicin till det eller inte, att aldrig mer ramla ner igen och att bara fortsätta utvecklas som människa. Det är min "riktiga" dröm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0