between love and hate, which path to follow? how can i keep balance in this race, come faith i'm dying

Hallå! Supergod frukost var det, älskar hotellfrukostar haha. Synd att man inte kan ha sånt hemma.. Jag får bli rik helt enkelt så jag har råd med lyxfrukost varje dag! <: Nu sitter jag på rummet och pluggar/ försöker fatta hur man lägger över filmer på iPhonen (ja jag är ett tekniskt geni), tror jag börjar hänga med :D Haha. Men det känns lite tråkigt att jag måste sitta inne idag när det är så fint ute, ska försöka vara så effektiv som möjligt några timmar så kanske jag hinner gå ut.. Vi måste skriva 2200- 3700 ord så jag tänkte satsa på 3000, har fått ihop 375, hejja :D


Knäppte en bild när jag gick tillbaka till rummet, testade en app till fånen.. ganska fint faktiskt! (: Tycker bäst om när det är lite "gammalt" över foton, blir en helt annan känsla av bilden då. Självklart ska man kanske inte ha en sån här känsla på en bild där någon typ har ångest, men ni fattar kanske :D


Kommentarer
Postat av: Rebecca

sv: ja, det är den!

2011-03-26 @ 13:46:03
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0