everyone will come to my funeral to make sure that i stay dead

Hejhej! Uuh, har typ nyss kollat klart på filmen (blev ett litet uppehåll för Neija spydde ganska rejält, stackaren). Jättekonstig film! Sjukt bra däremot, men jätteläskig. Sånt där läskigt som är läskigt på riktigt, inte skräck liksom, men såndär "play with your mind"- thing. Jag älskar balett, men samtidigt har jag alltid tyckt att det ligger något kusligt bakom balett.. I och för sig så bara idealen för en balettdansös är läskigt! Nej, det är inte bara läskigt, det är sjukt. Modellindustrin är ingenting i jämförelse. Definitivt sevärd film!

Jag ska försöka slänga ihop något att äta och kika runt på bloggar (btw så är det jättekul att se att min blogg blir mer och mer populär!), hörs senare ikväll!


Kommentarer
Postat av: SOFIA

Ha en superfin lördags kväll KRAM

2011-03-12 @ 20:33:55
URL: http://sofiahanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0