for every step i take, i only fall back faster

Hallå! Den här dagen har gått riktigt snabbt tycker jag! Klockan är ju nästan halv elva, redan! Men det är klar, tiden går snabbt när man har kul ^-^ Är halvvägs igenom boken tills tisdag, hoppas på att bli klar imorron. Räknade just (sånt där onödigt jag får för mig när jag är ensam) hur många böcker jag har köpt sen jag började i augusti, 21 stycken. Kan vara plus någon som inte ligger där den ska (det händer att man hittar böcker på konstiga ställen här). Ganska mycket ändå, och det var någon kurs som jag inte köpte alla böcker till. Några av dem har varit värt pengarna, men definitivt inte alla.

För min del är det fika dax, sen ska jag fortsätta läsa en stund till.. så får vi se sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0