i get lost in the nothingness inside of me

Godmorgon! Tog en sovmorgon idag, somnade definitivt inte innan två inatt så jag tyckte att det var lite väl överdrivet att kliva upp halv tio. Men jag längtar till ikväll när jag ska iväg och kolla på Caisa, ska bli kul. Undrar vad jag ska göra fram tills dess då.. Äta frukost ska jag göra och fixa kaffe. I need my coffee. Palla att kaffepriserna har gått upp igen alltså -.-' Igår när jag var och handlade kostade ett kaffepaket 38 kronor, och gången innan det 35 kronor. Fast när jag började dricka kaffe kostade det 32. Nästan fyrtio kronor för ett kaffepaket är väl nästan lite mycket va?

Hur som; vanilj/ äpple och kanelyoghurt med nötmüsli väntar på mig nu. Ha en bra fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0