i have to look up, just to see hell

Hallå! Just kommit hem från skolan, bra dag idag. Roligt hade vi under seminariumet, och intressant var det! :D Jag tycker att det är jättespännande med EU och allt sånt, bland annat för att allting kan tolkas på sju olika sätt. Så alla har sina egna tankar kring det. Awesome! Men idag tänker jag faktiskt inte vara duktig och börja på nästa bok, jag tänker faktiskt börja på någon av de jag köpte igår. Var alldeles för länge sedan jag läste annat än studentlitteratur, så nu är det dax. Ska nog faktiskt läsa Vampire Diaries tror jag. Mysa ner mig i soffan med filt och hela köret. Hoppas att ni andra har en bra tisdag så länge! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0