i hope i'll always win, but even if i don't i'm fucked cause i live a life of sin

Hejhej! Tänkte göra något som jag inte gör sådär jätteofta (tror jag bara gjort det två gånger tidigare), men jag tänkte tipsa om lite smink! Förlåt tjejer, men jag hatar foundation. Det är nog det fulaste som finns på tjejer, oavsett hur mycket pengar och tid man lägger på det så syns det alltid och om man har finnar/ kvisslor eller nåt så syns det ändå. Så jag använder aldrig det, det jag istället gör är att använda en ansiktstvätt varje morgon som rensar huden och sen använder jag vanlig hudkräm för att inte bli så torr. Sen, istället för foundation, så använder jag en ögonskugga som matchar min ljusa hud för att täcka de röda pigmenten och om jag har kvisslor etc (vilket jag, precis som de flesta självklart har). Jag tycker att det täcker på ett mer naturligt sett!

Allt som behövs! Ögonskugga från Maxfactor, 149 kr.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Intressant, har jag aldrig tänkt på!



- Ja, det är helt sinnessjukt. Att det ska vara så svårt att älska sig själv som man är egentligen...

2011-03-14 @ 20:06:37
URL: http://baraleverlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0