i've got a feeling i feel so strange, everything about me seems to have changed

Heej! Nu är jag hemma igen! Woo, känns alltid lika skönt att komma hem. Haft det supermysigt, men hemma är alltid bäst! Vi svängde in i Hudik också, Fredrik har fått köpare på bilen (hurra) och så var han in och donade med sitt abonnemang.... och köpte en iPhone.... JAG VILL OCKSÅ! Funderar starkt på om jag ska fixa ett abonnemang också, speciellt om Fredrik får fortsatt hos Dröse & Norberg.

Nu ska jag i alla fall slappa en liten stund och vara avis på Fredriks telefon.. hehe, ha det bra!




Kommentarer
Postat av: Tove ♥

sv - härligt! hoppas att du har haft en bra dag? :)

2011-03-22 @ 19:19:39
URL: http://toveelundberg.blogg.se/
Postat av: BLOGGHJÄPARN!

Hej! Behöver du hjälp med din blogg? Kanske fixa till designen lite eller börja tjäna pengar på din blogg? Kolla in i min blogg då :]

2011-03-22 @ 21:49:07
URL: http://blogghjalparn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0