self control forcing me down whispers consume the air

Godmorgon! Har ni sovit bra? Jag har sovit superskönt! Fast det känns jättekonstigt att jag inte behöver tömma lådor, sätta igång kaffe, mata katterna och sånt.. haha. Saknar katterna faktiskt, men kommer ju hem imorgon på förmiddagen någon gång.

Det är superväder här, solen står på in genom fönstret och det blir jättevarmt, äntligen lite värme! Jag och Fredrik ska ner och äta frukost nu, men efter det ska jag bege mig upp till rummet igen när han åker och jobbar. Vi hörs om en stund, ha en bra lördag! (:



Kommentarer
Postat av: sofia axinder

okej! tack för din åsikt! :)

2011-03-26 @ 11:31:14
URL: http://axinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0