tell me when you hear me falling, there's a possibility i wouldn't know

Hallå! Mamma och pappa har just åkt, buuh. Var jättetrevligt att se dem igen. Det blir ju inte lika ofta längre när jag bor så långt bort. Men det är alltid lika mysigt! De hade med sig presenter också, tjuvstartade min födelsedag och öppnade idag istället för imorgon när jag är själv xD Av min morbror fick jag en film som verkar väldigt bra. Den har fått jättebar recensioner. "Hämnden" heter den på svenska, ni har säkert hört om den. Ny film med Mikael Persbrandt. Den ska jag se ikväll! Av mormor fick jag ett jättefint armband som kommer från Spanien, jättegulligt var det. Och så fick jag pengar av mamma och pappa. (: Hihi, plus att jag fick en massa bullar och bröd som mamma bakat :D




Jag ska koka lite mera kaffe och sätta mig och läsa tror jag. Har kommit en bit på den där "Håller den svenska modellen?", och med tanke på hur värdelös den förra obligatoriska boken var, så är den här riktigt bra faktiskt! Hoppas att ni får en fortsatt bra lördag! (:


Kommentarer
Postat av: Charlotte



Ville inte åka hem igen BUUHHHH! Men, men.

Det var jätte-trevligt att träffa dig också! Vi måste hitta nån helg snarast där jag kan komma upp o stanna över natten. Så kan vi gå ut också. Skulle jag gärna vilja. ♥

2011-03-05 @ 18:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0