these memories run through my veins injecting me with one last kiss, screaming why

Hallå! Har just kommit hem från en kort promenad, fast det hann bli molnigt innan jag tog mig ut, men. Inte alls kallt och jätteskönt att få lite luft! Och få igång blodcirkulationen lite, inte helt fel. Ska bädda ner mig i soffan och fortsätta läsa en stund innan jag ska äta lite middag. Jag mest bara längtar till imorgon när Fredrik kommer hem, och förhoppningsvis så kommer Jocke på besök också. Lite tidigt att gå och lägga sig kanske :P Men dagen till ära (xD) tänker jag värma pannkakor till middag sen, mums. Och ikväll har jag godis också :D Weej, ha en bra söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0