tiny heart, stuck inside yourself, when will you open up for me?

Hejhej! Haha jag är hemma nu, pallade faktiskt inte sista föreläsningen. Det var en präst som kom och skulle prata om attityder.. förlåt, men jag kan inte riktigt ta det seriöst. Inte för har jag något emot präster eller så, men det gav inte mig mycket alls att han pratade om hur viktigt det är att tänka på hur man säger någonting, alltså hur man betonar och så. Har fått en del sånt från GHG faktiskt! Så jag gick hem istället och ska bädda ner mig i soffan och kolla på Burlesque :D Ha en jättebra dag!

Bästa spegeln på skolan i alla fall!


Kommentarer
Postat av: sofia axinder

aa jag vet!!!

2011-03-29 @ 15:49:21
URL: http://axinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0