we only spun the web to catch ourselves so we weren't left for dead

Godmorgon! ..Och grattis till mig ^-^ Jättefint väder idag, ska nog pallra mig ut på en promenix sen! Brukar alltid känna kring min födelsedag att våren är påväg, förra året var det +15 grader när jag klev upp. Nu vet jag inte för jag har ingen termometer, fail xD Men jag ska i alla fall börja med att äta en bra frukost, dricka kaffe och läsa. Sen tänkte jag visa hur långt hår jag har fått på ett år! Nästan lite galet så mycket det har växt ^-^Ah, ni får se det sen. Nu är jag superhungrig så jag måste äta. Hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Pappa sa faktisk det i går: Va långt hår hon har fått! Du har mitt hår sessan. Växar som bara den -:)

2011-03-06 @ 12:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0