we sing the death song kids, cause we've got no future

Hallå! Är typ helt slut nu! Har just kommit hem från Willys med Emmelie, vi åkte dit strax efter elva imorse. Nu har jag mat och tillbehör så jag i alla fall klarar mig tills Fredrik kommer hem :D Haha, fail på mig i alla fall; jag tog sånna här färdiga varmrätter ni vet, och så Emmelie bah "Du tänker väl inte ta färdiga rätter?" xD Haha joo!

Och idag så fyller ju Mitzi ett år, tyvärr har jag inga bilder på när hon var yttepyttebebis, men en bild på hur liten hon var när vi hämtade henne! :D


Hihi så liten hon var :'D Detta var första kvällen hemma och redan här var hon så social och trivdes med en gång. Och hon är utan tvekan min bästa investering hittills!


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Lilla goose-katt ♥♥♥♥

2011-03-03 @ 13:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0