would she hear me, if i called her name?

Godkväll! Haha, tittar ni på melodifestivalen? Jag gör/ gjorde, efter några låtar så kom jag helt random att tänka på metaltown x) Och så blev jag supersugen på att kolla på videor därifrån, och hur jag än vrider på det så hamnar jag alltid på Bullet for my Valentines låt Tears don't fall. Som ni vet så är det min favvolåt of all time, och första gången jag såg den live bölade jag som fasiken, men inte i sommras :D Då kom jag till och med jättenära dem i slutet av konserten..


Längtar verkligen efter sommarens festival, sjukt bra band som kommer dit! Bland annat Korn och System of a Down. Kommer bli gryyymt! ..Nu vill jag mest bara kolla på nyheterna och att melodifestivalen tar slut xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0