you're all i need, when i'm holding you tight, if you walk away i will suffer tonight

Godkväll! Har just kollat klart på filmen, var tvungen att gå iväg och göra annat för jag tycker att den är så obehaglig. Sjukt bra film, men otroligt obehaglig. Den sänder ett budskap om hur det faktiskt kan sluta vid mobbing, och jag fick ont i magen av att kolla på det. Otroligt bra film, kommer definitivt hamna i topplistan.

Just nu sitter jag och känner mig ganska så populär för båda katterna kom och lade sig i mitt knä, hihi. (': Mina små mysisar. :* Vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu. Läsa lite mer kanske? Koka en kanna kaffe och kanske kolla på tv? Smälta filmen behöver jag i alla fall göra. Kanske kolla på en lätt film för att komma över den xD Haha.




Kommentarer
Postat av: Charlotte

♥ Jag har lagt ut bilderna som jag plåtade på kissarna i dag. DE ÄR SÅ SÖTA!!!!!! ♥♥♥

2011-03-05 @ 19:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0