you're so full of shit, i can't stand the way you comprehend

Hallå! Har nu skrivt ungefär 1100 ord.. går fan framåt! Men ack så tröttsamt det är, måste jag faktiskt erkänna. Är verkligen i behov av en kopp kaffe, men jag orkar seriöst inte gå ut och in i restaurangen för att hämta. Får vänta till middagen. Haha jag får äta middag ensam idag, för teatersällskapet ska äta i tältet där föreställning är då de har jättetajt schema idag. Lagom mobbad jag kommer vara! Love it. Men det är bra, för då kan jag äta ganska snabbt och sen skynda mig tillbaka och fortsätta. ..Och även nu ska jag fortsätta, efter en kiss och snytpaus. Ha en fortsatt trevlig dag! (:



Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

tack så mycket jag gillar den! :)

2011-03-26 @ 17:30:48
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0