we are broken

Godkväll! Uffa vilken dag, är grymt trött alltså! Ska strax göra mig klar för sängen, haha. Blev en del gjort idag på praktiken, dock fick jag sluta tidigare så då umgicks jag med bästa Erika i skitvädret tills jag skulle åka hem. Kom hem till våfflor och Fredrik och Tobbe, helt okej dag! (:

Imorgon kommer min mormor och hennes man till Ljusdal för att hälsa på hos mina föräldrar (så kommer de hit på lördag), så jag tänkte att jag skulle åka dit imorgon efter praktiken. Hinna umgås lite med mamma och pappa också, blir kalas. Så jag ska packa väska och så nu och sen är det nog sova som gäller! Ha en fortsatt bra kväll! (:


Kommentarer
Postat av: LADY UMBRELLA - 17år & egen företagare

allt bra? :)

2011-05-17 @ 21:12:58
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0