we've seen the fall of the elite, bury your life, sink your disease

Hallå allihopa! Dålig jag varit de senaste dagarna, ber om ursäkt för det! Hann inte skriva mer igår innan de kom på besök och sen följde jag med till Ljusdal. Nu är jag hos mamma och pappa, har haft praktik idag. Är ledig imorgon så då åker jag hem till Sundsvall och njuter av en dags ledighet (= plugg). Tänkte dock slänga upp en bild på mig och mormor som mamma knäppte, hehe. Fick en bok som jag ska njuta i sommar! (:

Nu ska jag prata med Fredrik och så och dona med en massa papper, men vi hörs mera imorgon! Ha det så jättejättebra nu!

 


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Fin bild jag fick där-:)

Tack för några mysiga dagar. Alltid kul att träffa er-:)

puss o kram

2011-05-23 @ 08:08:19
URL: http://hyperenergy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0