moving

Ååh, jag är verkligen superglad just nu! Jag och Fredrik har fått en lägenhet i Sundsvall, så det bär av mot Sallyhill 6 den 1 juli. :D Iih, vad roligt det blir! En trea <3 Vi ville jättegärna bo på Sallyhill, så det är hur kul som hellst. :D

Sitter och drogar Bullet for my valentines nya album Fevernu, ska spela och snart göra lite mat. Fredrik jobbar hela kvällen och ska vara fyllechaffis inatt, så jag är ensam flera timmar frammåt. >: Undrar vad jag ska göra för mat.. Brukar inte vilja ställa mig vid spisen om det bara är mat till mig, liksom. Men havregrynsgröt med äppelmos och kanel är ju faktiskt riktigt gott! Så det blir nog så.

Slänger upp en egobild senare och en bild på liljor som jag fick av Fredrik igår. Eller så kanske det blir imorron. (x


Bye now!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0