elastic love, ever lasting love such a spastic love

Hallå! ..Kunde inte fortsätta särskilt länge alls igår för Mitzi hade sönder mina papper >': Så nu vet jag inte alls vad jag ska göra. Har jag tur kommer vi iväg till Birsta snart, men det tror jag inte. För jag måste få det gjort idag, annars hinner jag inte eftersom jag antagligen börjar jobba på onsdag. Buuh! Jag ville slå ihjäl henne. Men jag höll mig. Dumma dumma katt. Jaja. Är på ganska dåligt humör pga det idag. Menmen. Ska plugga sen och göra klart pp:en. Men nu ska jag dricka välbehövt kaffe.


Kommentarer
Postat av: Mammsen

Cheer up sessan. Katten er bare legesyg. Hun troede jo bare at....:D

Det går nok!



2010-12-19 @ 13:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0