i have screamed until my veins collapsed

Hallå! Haha, har sovit nästan elva timmar men ändå så kunde jag nästan inte kliva upp. Fattar inte varför jag är så trött hela tiden! Jag måste ju ha ett underskott av vitaminer eller nåt sånt. Galet är det i alla fall. Jaja, idag ska jag åka till Hudik sen med Fredrik, och hoppas på en liten fika med Erika då, det var väldans längesen nu! Tror nästan det var i sommras va? :S Så om det blir av så ska det bli jättetrevligt! (:

Ska äta frukost nu snart... så fort jag orkar kliva upp från stolen, haha. Hittade förresten en bild på när jag och Caisa var och kollade på Slipknot första gången, från 2008. Innan han gick och dog, tack och lov!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0