if you'd be the one to cut me i'll bleed forever

Heeej! Emily är hemma igen, woho! Lugn och skön dag på jobbet och jag hann plugga med, så superb var det ju! Ska bli skönt att sova längre imorron, faktiskt. Och vet ni? Jag kommer få jobba extra där när jag har ledigt, hurra! Hurra! Hurra! Det ser jag verkligen fram emot.

Om en stund ska vi ha mysmiddag med hela familjen! Det var ett år ganska exakt senast. Okej, vi träffades ju faktiskt vid min student.. fast det blev ju inte riktigt samma sak då som vid jul. Det är detta jag älskar med julen, att få umgås med min familj och äta otrolig mat! Vi är ju snart spridda över halva världen, så det är inte ofta vi kan ses.

Ska plugga medans jag väntar på middagen tänkte jag. Sen ikväll så kommer Fredrik förbi med alla julklappar! Det ser jag fram emot. (: Och har jag tur så har jag lyckats övertala honom för att sova här tills imorron.. Förhoppningsvis. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0