i'm like, totally exhausted

Heeeej! Känns som om det var typ fem år sen sist, men nu äntligen :D Har suttit på medlyssning hela dagarna både igår och idag, det är ganska mycket nytt sen jag var där sist, så det är mycket att lära! Och nu känner jag verkligen hur trött jag är efter studentveckan; med all utgång och så- inte van vid det jag e! Och ärligt talat, så skulle det vara riktigt skönt att vara ledig en vecka.. meen, jobba it is!

Och jag har lyckats spendera lite pengar också; ett par nya klackskor, en ny väska + ett nytt linne och en ny t-shirt! Awesome! Känns som ett litet lyft, faktiskt. Men jag måste erkänna att jag verkligen saknar skolan.. känns så konstigt att det bara var i fredags det slutade, känns som om det är en evighet sen. Jaja. Jag ska ta och försöka kika runt lite på internet, har inte följt med alls vad som hänt! :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0