just a saturday

Hejhej! Ua, vilket fint väder det är idag, helt underbart! Skönt att det entligen börjar bli så fint väder nu (: Måste hålla i sig till nästa vecka, bara. :D Mor och far har just varit här, vi planerade litegrann inför studenten (fredag!!) hur vi ska göra med mat och allt, så nu är det fixat också, känns bra! Och ikväll ska jag träffa (undrar hur många, dock?) klassen för en mysig utekväll- fick till och med pappa att köpa lite cider åt mig. Trodde jag aldrig! Men det ska bli riktigt roligt, den enda jag träffat för att umgås och ha kul med på kvällsidan förut från klassen är väl martin, jocke och mia tror jag :D

Ska i alla fall ta och göra lite mat, hann inte äta innan päronen kom. Bjuder på en supergullig bild på Mitzi, hon har hittat ett nytt favoritställe att ligga vid; vår pappersinsamling!




Kommentarer
Postat av: Mammsen

Och det där såg jag!

Hon är super-gullig!

Vill ha Mitzi - om jag får-:)



Puss o kram

Mammsen

2010-06-07 @ 08:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0