let's play doctor

Blir hemma från skolan idag, har en ganska påträngande huvudvärk. Det är ju jättebra, speciellt eftersom att jag har en del att göra i skolan. Men jag ska försöka göra en del hemma, spela in lite om mitt kaffedrickande och knäppa lite bilder. Det borde jag kunna göra, i alla fall.

Sen vid 15:00 har jag min första tid på vuxen psykiatrin. Känns skitläskigt! Efter fyra år på BUP, så har jag ingen aning om vad som väntar mig. Jag hade gärna fortsatt på BUP, jag trivdes jättebra med den psykologen. Jag får hoppas att det blir bra här med. Ska prata med en läkare idag, har jag för mig. Tyvärr så är Fredrik påväg till Ljusdal nu, så jag kan inte ta med mig honom heller >: Läskigt!

Men det första jag ska göra nu är att titta på något avsnitt av True Blood, och eventuellt sova lite mer. Ha en bra dag! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0