summertime

Jag har just duschat och försökt hängt med lite om vad jag missat den här dagen utan internet. Det är sjukt vad en dag utan internet kan göra! Vilken panik jag får, för att jag inte hängt med. Ganska löjligt faktiskt, för på en skala; hur många bryr sig om vad jag gjort? Haha. Men jag kom i alla fall hem till en jätteglad sambo som hade städat hela lägenheten, varenda milimeter dessutom! Och möblerat om vardagsrummet, så det är jättestort helt plötsligt! Jättefint blev det, som ett helt nytt rum. Jag måste nog tacka Dennis också som hjälpt till! :D


Det var verkligen gulligt av min älskade fästman att göra det! <3 Då behöver inte jag tänka på städning den här veckan! Yeeeiy! :D Men visst var det konstigt imorse att vakna, en timme för sent?! Kändes skitkonstigt, och jag och mamma har suttit och gäspat och pimplat kaffe hela dagen. (x


Nej, nu ska jag strax bege mig mot sängen, ta med mig Terry Pratchett tror jag minsann! Ha det så bra!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0