a trip into my dream life

Hej alla glada- idag är jag faktiskt på ganska bra humör. Och super duper trött, men det är väl som vanligt. Har medieproduktion nu, nästan hela dagen. Har ingen aning om hur jag ska visa med bild, text och musik på hur jag vill att mitt drömliv ska se ut. Mitt drömliv, just nu, ser ut såhär: Hitta kissemiss, flytta till Sundsvall, komma in på högskolan, utbilda mig och jobba inom psykiatrin, ge ut min bok och fortsätta med författarskap. Samt vill jag bli helt frisk, utskriven från psykiatrin, sluta med medicinen, bli utskriven från sjukvården. Hur avspeglar man detta?

Hm. Men men, det är väl bara att fortsätta tänka. Peppar inför detta möte vi ska ha på lunchen, och efter skolan ska jag kanske fika med Erika. (: Blir bra det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0