and this is it

Nej, ärligt talat nu ger jag mig för ikväll! Har skrivit klart alla VG- uppgifter i historian nu, fattas bara MVG- uppgifterna nu. Meen, det får nog vänta antingen till imorron eller till senare ikväll. Jag måste ju hinna bada och grejja inför den eventuella fotograferingen imorron. Faktiskt! När jag är klar med det kanske jag sätter mig med datorn igen och fortsätter. Jag tog i alla fall om andra världskriget, vilket är ett ämne jag kan. Så jag hoppas verkligen att det funkar hela vägen och att jag inte missar något. Det är bara så drygt, för det känns som om man repeterar sig i frågorna, men i MVG frågorna måste jag utveckla ännu mer. Blir nästan lite psykologi av allt! Haha, men det kanske inte gör något.

Jaja, hörs kanske senare! (:


Kommentarer
Postat av: Mammsen

Andra Världskriget är ett väldigt intressant ämne. Har du frågor - så vet du vart jag finns-:)



Puss o kram

Mammsen

2010-05-26 @ 08:12:32
Postat av: Mammsen

...Hej igen,

förresten så ska du titta på den här länken. Snacka om crazynezz o robotkultur-:)



http://www.newyorker.com/humor/2010/05/31/100531sh_shouts_rudnick



Puss o kram

Mammsen

2010-05-26 @ 08:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0