after jesus and rock'n'roll, i couldn't save my mortal soul

Hejhej! Gissa vad jaaaag gör? ^-^ ..Jag speeelar, lyssnar på grym musik, dricker otroligt gott kaffe (det är inte mycket som har med köket att göra som jag är duktig på, men kaffe kan jag!) och äter pepparkakor. :D Hehe, inte helt fel faktiskt! Någon timme sådär är alldeles lagom. En av anledningarna till att jag tycker Wow är så himla bra (förutom att jag är fantasynörd) är för att det har absolut ingenting med verkligheten att göra, så man kan koppla bort allt en stund. Liksom "ladda om". Vet inte om det är så nyttigt, men jag tror på att man behöver släppa verkligheten ibland. Släppa alla måsten, släppa jobbet/ skolarbete etc. och bara fokusera på t.ex ett fantasyspel. I like it! Och jag gillar verkligen de här pepparkakorna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0