faster, this time nearer

Hallå! Har just kikat på Top Model och ska hoppa i duschen. Jätteskönt sen vi fick nytt munstycke <x Haha. Ska upp tidigt imorgon, fem i sex kliver jag upp så jag hinner piggna på mig och fixa och allt sånt där innan jag ska till skolan. Ska bli kul med en föreläsning, känns fortfarande inte bra att jag missade två idag. But, whatever. Förresten, tänkte på grejj; helt off topic i och för sig, men. När man handlar på apoteket har det väl alltid varit att ju mer du handlar ju mer rabatt får du? För idag när jag skulle hämta ut medicin så sa hon i kassan att jag hämtade ut för ofta för att kunna få någon rabatt :S Fattade inte alls, så sa hon att för att jag skulle kunna få rabatt måste jag vänta till i Januari :O Men det går ju inte så jag fick ta utan rabatt, men jag tyckte att det var jättekonstigt. Äh, de kanske har ändrat, i don't know.

Hur som hellst, jag var ju på väg in i duschen. Hehe. Sen är det sova sova säng säng säng som gäller! :D


Kommentarer
Postat av: Mammsen

Hej!

Det där var väl en helt ny regel... Har aldrig hört att man kan hämta ut för ofta. Man måste ju ta ut sin medicin när man behöver den?!? - Märkligt.... Jag tycker du ska undersöka det påståendet.

Ha en skön dag!

Puss o kram

2010-11-30 @ 08:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0