four rusted horses strangled by their own rope

Godmorgon! Idag är klockorna rättställda, tack och lov. Sitter och äter macka nu och katterna springer runt och jagar varandra som galningar, först Mitzi efter lilla Neija och sen tvärt om. Ganska gulligt! Kikar på Days of our lives också. Ja, förresten så är jag ju ledig idag med, och imorron, och på onsdag.. sen minns jag inte om jag är ledig torsdag också. Trååkigt, men lite senare idag ska jag och Fredrik gå ner på stan och kika runt lite. Så kommer jag ha något att göra en stund! Läsa den där "Relationer som hjälper" går utmärkt det med, men den är jag nästan klar med.. Haha.

Ääh, ha en bra dag! (:


Kommentarer
Postat av: Mammsen

Jeg kan faktisk godt lide den sang. Bare synd at man aldrig må höre den i radioen-:) - Men måske emnet er FOR sarkastisk

2010-11-01 @ 14:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0