how could this be, that i feel nothing?

Godmorgon! Vaken och nyäten, rensat lådorna och allt! Var en trevlig kväll igår, vi var mest miserabla allihopa, men trevligt var det. En var jättesjuk, en hade urinvägsinfektion, jag fick huvudvärk och var supertrött, och sen de andra är ju som de är ;D Men det var jättetrevligt (: Idag är jag ledig, så jag ska väl ta och försöka läsa lite i boken "Familje fokuserad omvårdnad". Ganska jättedålig bok, men jag måste läsa den. Och jag har hakat upp mig som fan på att typ i varannan mening eller så står det "ohälsa/sjukdom". Alltså, kom igen xD Haha. Jaja, jag ska kika på Days of our lives, sen ska jag koka mig lite kaffe ^-^ Have a good one! (:



Kommentarer
Postat av: Mammsen

Hoppas du får en skön dag!

2010-11-12 @ 10:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0