i could give you my world, but what would that be?

Godmorgon! Alla pigga och glada idag? Hm, jag är just nu i alla fall, får se om jag är det om en timme. Längtar inte till att ta vaccinet kan jag ju meddela, men det känns så dumt att inte ta det eftersom att det är gratis. Och starkt rekommenderas när man ska jobba inom vården. Men det ska inte bli kul! Metodövningarna är säkert skojj däremot. Idag börjar vi 8:15, så jag och Fredrik åker härifrån och hämtar Karima typ kvart i. Får se hur det är att köra idag då, har snöat hela natten som det verkar ^^

Nää, jag ska äta lite frukost nu, hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Jag sa ju att det inte var någon fara! Ni kom dit och jag kom hem :)

Hade kunnat vara mycket värre.

Vi ses senare! ^^



<3

2010-11-11 @ 08:24:01
Postat av: Mammsen

Det kommer att gå bra!

:D

2010-11-11 @ 08:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0