i miss you

Hallå! Har varit hemma en stund nu, och kan ju meddela att det var äckligt kallt att gå hem >: Inte för att det är kallt kallt, men det blåser så det känns som man ska dö typ. Fikat var gott, no doubt about it. Äppelpaj och en chai latte. Gryymt :D Men nu är jag ensam hemma hela kvällen, trååkigt. Ska mysa ner mig i soffan om en stund tror jag. Tända ljus, enligt facebook ska man tända ljus idag för någon man saknar. Jag tänder för alla människor jag inte har kvar i mitt liv, men även för de jag har men ändå inte har. Det sistnämnda är nog nästan det jobbigaste. Att sakna någon som finns, som man träffar. Men ändå så finns de inte så som jag vill. En ängel till er. <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0