in blood i sign my name and seal the midnight with a tear

Hejhej! Shit, alltså jag håller på att somna. Är sjukt trött idag, fattar inte varför. Försökte läsa lite i en av böckerna jag fick hem, tre sidor sen kände jag hur ögonen gled igen. Helt galet. Och det bara snöar och snöar. Senare ikväll kommer det ju bli mysigt, med tända ljus och film och sånt. Funderar ärligt på att klä på mig och gå på Ica och köpa pepparkaksdeg.. Och när man ändå är där kan man ju också handla lite pålägg och sånt som håller på att ta slut. Undrar om jag inte ska göra det.... pepparkakor och kaffe, det är ju guld på kvällsidan med en bra film och stearinljus! :D

Hm, det blir nog så faktiskt. Hörs senare då! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0